GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Μαρτίου 28, 2006

Ο Λάζαρος πάει για ευνουχισμό...

Αχ το γατάκι μου θα κάνει ευνουχσμό. Ο γιατρός μας είπε πως πρέπει να γίνει και άμεσα διότι ταλαιπωρείται. Νιαουρίζει συνέχεια και η μουρίτσα του είναι κουρασμένη. Τρέχει απο παράθυρο σε παράθυρο και παρακαλάει να τον βγάλουμε έξω. Το κλάμα του μου ματώνει την καρδιά. Δεν αντέχω να τον βλέπω να στεναχωριέται. Τον παίρνω αγκαλιά και του ψιθυρίζω πως τον αγαπώ και του χαϊδεύω την γουνίτσα. Αυτός ανταποκρίνεται αλλά μετά θέλει πάλι να κάτσει μπροστά στο παράθυρο και να θρηνεί που δεν τον βγάζουμε έξω.
Κάποτε προσπαθήσαμε να ζευγαρώσει. Η γάτα κιόλας δεν χρειαζόταν και πολλά-πολλά (και ας μου επιτραπεί η έκφραση) του είχε στηθεί!!! Παρ'ολα αυτά όμως δεν μπόρεσε να γίνει τίποτα διότι το ποδαράκι του δεν τον βοηθούσε...
Μέσα στην εβδομάδα θα πάει για την επέμβαση και ελπίζω να ηρεμήσει. Είμαι πολύ στεναχωρημένη! Πάρα πολύ στεναχωρημένη!

7 σχόλια:

  • Τη 12:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    έλα βρε, δεν είναι τίποτα. τα περισσότερα σπιτόγατα είναι στειρωμένα.
    αν ανησυχείς για την επέμβαση, είναι θέμα ρουτίνας.
    μόνο που δεν θα μπορέσουμε να γίνουμε συμπεθέρες!

     
  • Τη 12:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    vas μου προλαβαίνουμε!!! Στείλε την μου την πριγκιπέσσα σου και θα στην προσέχω μέχρι τα παιδιά να ερωτευτούν!

     
  • Τη 2:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    To ραντεβού κλείστηκε για την Πέμπτη στις 13:30.

     
  • Τη 3:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    tha iremisi . ola ta gatakia pou den vgenun exo stirononte .

     
  • Τη 6:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Stelios F. είπε...

    Chrysa se katalaveno APOLYTA!!! Paromia skinika sinevenan kai me to diko mou gato. Apo dekemvri mexri arxes marti diladi pou ine epoxi zevgaromatos gia tis gates, ton eixame ousiastika xasi! Erxotan gia 5-10 lepta, isa isa gia na faei kai na parei dinameis, kai meta fonaze gia na vgei ekso. Edaksei, emeis ton afinoume na vgainei ekso, alla imaste apistefta demenoi mazi tou kai eno ixame sinithisi na einai mesa sinexia, mas fanike kapos pou eleipe toses ores. Skeftomaste kai meis na ton pame gia evnouxismo, alla gia logous kathara igias(dld na papsei na malwnei me ta alla gatia kai na apofevgei pliges kai molinsis), alla kai giati lene pos ta arsenika arga i grigora egatalipoun ta afedika tous oristika logo ton ormon tous. :(

     
  • Τη 9:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Εμένα ο Λάζαρος έχει το πίσω δεξί πόδι ατροφικό, διαφορετικά θα τον άφηνα να πάει όπου θέλει. Τώρα όμως κινδυνεύει απο σκυλιά, αυτοκίνητα και τσακωμούς απο άλλες γάτες. Η Στείρωση για τον Λαζαράκο είναι αναπόφευκτη....

     
  • Τη 7:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    είναι γνώμη μου πως ένας σωστός υπεύθυνος ιδιοκτήτης στειρώνει τον γάτο που βγαίνει έξω από το σπίτι. Γιατί έτσι προλαβαίνουμε τα τόσα γατάκια που γεννιούνται και μετά τα πνίγουν ή τα πετάνε στα σκουπίδια ή στην καλύτερη στου δρόμο.

    Παιδιά στην Ελλάδα με τόσα αδέσποτα η στείρωση είναι και θέμα υπεθυνότητας των φιλόζωων!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα