GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Μαρτίου 23, 2006

Καλημέρα!!!

Σήμερα το πρωί που μπήκα στην εταιρία ακολούθησε ο εξής διάλογος:
Το σκηνικό έχει ως εξής... Εγώ προχωρώ μπροστά σε έναν διάδρομο και πίσω βρίσκεται ένας συνάδελφος. Τον ακούω και τον περιμένω να πάμε μαζί μέχρι το γραφείο...
Ακολουθεί ο διάλογος:
-Goldie: Καλημέρα!!!! (ενώ ταυτόχρονα έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά)
-Συνάδελφος: καλημέρα... Τι γελάς παιδί μου αυγά σου καθαρίζουν;
-Όχι.... πλησιάζει η Παρασκευή!!!!!
Μετά και εγώ και ο συνάδελφος συνεχίσαμε την πορεία μας ακόμα πιο χαμογελαστοί!!!!! Έτοιμοι να αδράξουμε την μέρα!!!!!

Υ.Γ. Οδηγίες για Crimson
- Μπείτε στην σελίδα που σας λέει το χαρτί
- Κλικάρετε εκεί που σας δείχνει η φιγούρα...

4 σχόλια:

  • Τη 11:41 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αχά...
    Σου την λένε και 'σένα όταν προσπαθείς να αποπνέεις θετική ενέργεια εεε;;;

     
  • Τη 12:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ε συγγνώμη chrisa, αλλά αυτή τη μέρα τη βαφτίζω Παρασκευή γιατί στη δουλειά μου είναι σαν Παρασκευή, καθώς έχουμε το παράδοξο να μη δουλεύουμε πάντα μια μέρα πριν από την αργία και να δουλεύουμε στην αργία, αυτή τη φορά είμαστε οι μόνοι που μας έκατσε καλά. Γι'αυτό καλή... Παρασκευή!!!! ;)

     
  • Τη 12:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Τώρα εγώ πάλι έχω την εντύπωση ότι αυτός κάτι άλλο θα σκέφτηκε...

     
  • Τη 12:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άσε Darth δεν φτάνει που βλέπουν ένα χαμογελαστό κοριτσάκι, με ρωτάνε κιόλας γιατί γελάω!!!
    Street spirit τι δουλειά ακριβώς κάνεις;

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα