GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Μαρτίου 14, 2006

Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγάλώσεις;

Όταν ήμουν μικρή ήθελα πάρα πολύ να γίνω χειρούργος καρδιολόγος! Το έλεγα στην γιαγιά μου και μου έλεγε: Σε μένα θα κάνεις την πρώτη εγχείρηση!! Το είχα πάρει πολύ ζεστά! Είχα εμπνευστεί για αυτή μου την επιθυμία απο τον Γιακούμπ. Ήθελα να γίνω σαν και αυτόν! Εκείνη την εποχή επίσης με είχαν γοητεύσει και οι γιατροί χωρίς σύνορα! Με φανταζόμουν εμένα με άσπρη ποδιά γύρω μου παιδάκια της Αφρικής που θα ποζαραν ευτυχισμένα με φόντο ένα μικρό αλλά καθαρό νοσοκομείο! Μια φωτογραφία που δεν θα ήταν εκτυπωμένη σε κάποιο περιοδικό, αλλά θα την είχα στο δωματιό μου να την βλέπω και να λέω πως και εγώ έκανα κάτι για τον άνθρωπο!

15 σχόλια:

  • Τη 10:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Για σένα θα ήταν η πρώτη εγχείρηση, για τη γιαγιά σου πάντως μάλλον η τελευταία...

     
  • Τη 10:07 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Γι'αυτό και εγώ αποφάσισα να γίνω πληροφορικός!!!

     
  • Τη 1:38 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    μου αρέσει που έχεις τόση καλοσύνη μέσα σου!

    εγώ ήθελα να γίνω χορογράφος, νομίζω το λέω σε όποιο μπλογκ σταθώ...

     
  • Τη 1:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Vas Μου δεν ξέρω αν έχω καλοσύνη, αλλά όπως αγαπάω τα ζωάκαι έτσι αγαπάω τους ανθρώπους και μάλιστα αγαπάω πολύ αυτούς που με έχουν ανάγκη. Όμως απο μικρή γνώριζα πως αυτό που βοηθάει τελικά αυτούς τους ανθρώπους δεν είναι τα λεφτά που μαζεύονται (διότι αυτά δεν νομίζω ότι φτάνουν στα σωστά χέρια) αλλά η ουσιαστική βοήθεια.

     
  • Τη 3:14 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    egw pali allaza gnwmi ana etos , kateliksa na spoudazw 2 pragmata , tragoudi kai oikonomika kai na thelw na eksaskisw kai ta 2...:P

     
  • Τη 5:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    ego ithela na gino voskopoula ke diakosmitria ta apogeumata :)
    telika spoudasa aggliki filologia ke psixologia

     
  • Τη 5:13 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Και η καημένη η γιαγιά ακόμα περιμένει εκείνη την εγχείρηση...

     
  • Τη 10:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    όταν ήμουν μικρός επειδή είχα έφεση στον χορό, ήθελα να γίνω χορευτής, παράλληλα έγραφα και τραγούδια, δεν έγινα τίποτα από τα δύο, το πρώτο γιατί οι δικοί μου φοβόντουσαν μη γίνω ομοφυλόφιλος, το άλλο το κράτησα για πάρτη μου, αν είχες κάνει εγχείρηση στη γιαγιά, τώρα θα ήταν σούπερ γιαγιά ;)

     
  • Τη 11:02 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    πρώτα .. φοιτήτρια(μεγάλωσε μέσα σε φοιτηταριό βλέπεις), ηθοποιός, σκηνοθέτις, να έχω εργαστηριο με χειροτεχνίες, ψυχολόγος και παιδαγωγός.

    αν εξαιρέσω τις μικρές μικρές ηλικίες θα έλεγα ότι πάντα ήξερα τι θέλω να κάνω.

     
  • Τη 10:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ego i8ela na gino o zouri2

     
  • Τη 9:03 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    zouri άμα προσπαθήσεις πολύ μπορεί και να γίνεις zouri2!!!

     
  • Τη 9:11 π.μ. , Ο χρήστης Blogger starchild~ είπε...

    Κι εγώ επί της ιατρικής...τελικά μας απορρόφησε η τεχνολογία..δεν πειράζει..τελικά υπάρχουν και άλλοι εξίσου σημαντικοί τρόποι να λιγοστεύεις τον πόνο των γύρω σου..ή ακόμη και τους δικού σου..

     
  • Τη 5:58 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Marina είπε...

    Chrysa με τόσο ενδιαφέρον για τους άλλους θα έπρεπε να γίνεις Πρέσβειρα ελπίδας.
    Οταν ήμουνα μικρή ήθελα να γίνω ταχυδρόμος!

     
  • Τη 6:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    Εγώ πάλι ήθελα να γίνω αρχαιολόγος και ακόμα μετανοιώνω που δεν έγινα...

     
  • Τη 6:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    lol@lamproukos

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα