GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2006

Χρόνια Πολλά Χριστίνα!!!!

Σήμερα έχει γενέθλια η φίλη μου η Χριστίνα!!!
Τσιτσινάκι μου χρόνια πολλά και καλά!!!! Να σε χαιρόμαστε!!!!!

Το Σάββατο η Τσιτσίνα και η Μαρία έκαναν πάρτυ στο cubanita και περάσαμε υπέροχα!!! Χορέψαμε τα Κουβανέζικα, ήπιαμε τα ποτάκια μας και γενικά το ευχαριστηθήκαμε!!!! Κοριτσάκια τα κάνατε όλα πολύ ωραία και πολύ πλουσιοπάροχα!!!! Όλοι ήπιαν όσο ήθελαν!!!
Είχαν και μια υπέροχη τούρτα γουρούνι η οποία ήταν φρεσκότατη!!! Αααα σας είπα τα πόσα κλείσαν τα κοριτσάκια μου; Τα 18!!! Αχ άντε να δω πότε θα τα κλείσω και εγώ να ενηλικιωθώ επιτέλους!!!! χιχιχιχιχιι!!!!!!!

Την Κυριακή είχαν έρθει σπίτι η Χριστιάνα και ο Αντώνης και φάγαμε την αγαπημένη μακαρονάδα του Ανδρέα!!!
Μετά πήγαμε στην έκθεση ψάρεμα-κυνήγι-κάμπινγκ!!! Παιδιά απορώ πως υπάρχουν ακόμα ψάρια στις θάλασσες!!! Υπάρχουν 3οο0+1 τρόποι για να εξοντώσεις ένα ψάρι!!! Επίσης (όπως είπε και ο Christopherson-φίλος του Ανδρεα) παρουσίασαν τρόπους αλιείας ψαριών που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα!!!!

Όπως καταλάβατε αυτό το Σ/Κ ήταν αρκετά γεμάτο και ευχάριστο!!! Σας εύχομαι μια υπέροχη βδομάδα!!!!

Υ.Γ. Darth είχε πέσει ο server του blogger....

13 σχόλια:

  • Τη 12:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    όλες μαζεμένες τις γιορτάζεις, ε; τις φίλες σου και την μαμά σου κοντά κοντά.

    λοιπόν χρόνια πολλά στη φίλη σου και να την χαίρεσαι!

     
  • Τη 12:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Άσε τα σάπια που είχε πέσει ο server... Εγώ γιατί έγραφα κανονικά;;;

     
  • Τη 12:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Λαμπρούκος είπε...

    Καλέ πάρτε με και εμένα να γίνουμε μια πελώωωωρια παρέα από ανίληκα...

     
  • Τη 3:26 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Gypas είπε...

    Καλησπέρα κουμπάρα καλά είσαι;

     
  • Τη 3:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Κουμπάρε!!!!! Τι κάνεις;;; Την πήρες την μηχανή;;; Εγώ καλά είμαι!!!Εσύ;;;

     
  • Τη 5:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Wraia i eortazomeni? ama theloume na tin gnwrisoume ti kanoume? :P

     
  • Τη 6:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    xronia polla sti fili sou kai kali evdomada :)

     
  • Τη 10:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    χρόνια καλυτερότερα, να χαίρεσαι τη φίλη σου, της αφιερώνω το Christine the strawberry girl από Siouxsie

     
  • Τη 9:31 π.μ. , Ο χρήστης Blogger starchild~ είπε...

    Έι...εμένα δε με κάλεσε κανείς στο πάρτυ...ουααα;(

     
  • Τη 9:46 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    StarChild δεν σου φταίω εγώ... οι φίλες φταίνε!!! Το 'κάναν το πάρτυ σε στενό οικογενειακό κύκλο!!!!

     
  • Τη 9:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    giorgie!!!! Και οι δύο οι εορταζόμενες είναι ωραίες, αλλά μόνο που δεν είναι 18 (είναι +8 χρόνια) και δυστυχώς και οι δύο είναι δεσμευσμένες!!!

     
  • Τη 10:52 π.μ. , Ο χρήστης Blogger starchild~ είπε...

    Κ το φιλολογικό σχόλιο της ημέρας: εορτάζουσες..όχι εορταζόμενες..δεν υπάρχει ρήμα εορτάζομαι άρα ούτε και μετοχή ;)

     
  • Τη 6:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    βμ

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα