GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2005

Σήμερα νυστάζω απίστευτα...

Σήμερα ξύπνησα ακι ήθελα να κοιμηθώ κανά 5-ωρο ακόμα!!! Είχα και τον Λάζαρο δίπλα που είχε βάλει το κεφαλάκι του πάνω στο μαξιλάρι και ήταν ξαπλωμένος απέναντί μου και με σκούνταγε όταν σταμάταγα να τον χαϊδεύω!
Χτες βλέπαμε με το μωρό μου την 9η πύλη με τον Johhny Depp και εκεί που βλέπαμε το έργο ξαφνικά έπεσε το ρεύμα... αγριεύτηκα!!!! Εντωμεταξύ το ρεύμα ξαναήρθε μετά από 5-6 απόπειρες να σηκώσουμε τον ρελέ. Τελικά βγάλαμε όλες τις συσκευές από την πρίζα και επανήλθε... αλλά ακόμα δεν μάθαμε ποιά είχε το βραχυκύκλωμα...
Μετά εγώ πήγα για ύπνο και πίστευα πως και το μωρό μου θα ακολουθούσε, όμως τον πήρε ο ύπνος στον super καναπέ (σας έχω μιλήσει για αυτόν παλιότερα) και ήρθε στις 6:00 το πρωί να κοιμηθούμε αγκαλίτσα που εκτός των άλλων με ξύπνησε κιόλας!!!!!

Καλη σας μέρα!!!
Υ.Γ. Από αύριο ομπρελίτσα εντάξει παιδάκια;;

11 σχόλια:

  • Τη 10:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    9τη πύλη είναι αυτή.. να μην την τελειώσει;;; Εσύ γιατί δεν τον περίμενες εεε;
    Καλά να πάθεις....

     
  • Τη 11:45 π.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    Πώς να μην αγριευτείς με τέτοια ταινία μέσ΄τα σκοτάδια...

     
  • Τη 2:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Τί έχει η ταινία δηλαδή;;;;;;;

     
  • Τη 2:16 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    O Johhny Depp είναι στο έργο ένα είδος "Indiana Jones" με ειδικότητα στα βιβλία. Ψάχνει να βρεί δύο από τα τρία βιβλία που όταν βρεθούν και τα τρία στον ίδιο χώρο έχουν την ιδιότητα να καλουν τον Lucifer... Θου κύριε φυλαξοί τω στοματίν μου!!!

     
  • Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    omprelitsa apo shmera :)

     
  • Τη 8:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    και που να βλέπατε την 7η πύλη της κολάσεως εκεί να δεις τι θα γινόταν...

     
  • Τη 8:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    δεν φτανει η ομπρελιτσα.Στο σπιτακι ολοι μεσα.

     
  • Τη 8:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Το κόνσεπτ του έργου είναι φοβερό.
    Όλη η σύλληψη των 9 γκραβούρων και της υπογραφής του Λούσιφερ είναι από τα καλύτερα σενάρια που έχω δεί. Το έργο θεωρώ ότι είναι λίγο μέτριο μπροστά στο σενάριο που διαφένεται από πίσω. Κατά τα άλλα.... Έτσι είναι η μυστηκιστική μασονία.. δεν σε καταλαβαίνω πού τρόμαξες!!!!!!

     
  • Τη 11:49 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    εγω προτιμώ την κατά κούντερα 9η πύλη της κολασεως..

     
  • Τη 9:15 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Darth δεν φοβήθηκα με το έργο, αλλά που έκλεισαν τα φώτα στα καλά καθούμενα όταν έβλεπα το συγκεκριμένο έργο!!! Αγριεύτηκα πολύ!!!

     
  • Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Εμμμ... άμα έβλεπες το τέλος θα ήξερες ότι η πύλη ανοίγει με πολλή φωτιά και όχι στα σκοτάδια...

    Άρα τσάμπα φοβήθηκες!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα