GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Σάββατο, Ιουλίου 09, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!! (Νο6)

Χτές πήγαμε με το μωρό μου στην Μάνδρα με τους φίλους του (Παντελής, Πόλυ, Ανδρέας, Ελευθερία) στην Μάνδρα να φάμε. Ήταν πολύ ωραία, αλλά φάγαμε τον άμπαγκο και μας έπεσαν βαριά!!!! Πήγα και το αμαξι (Α3) στο φαναρτζίδικο για να το φτιάξουν. Στην αρχή που λέτε μου ζήτησαν 300 ευρώ και εμένα μου γούρλωσε το μάτι, έπειτα μου λέει 250 ευρώ (και εκεί έπαθα το πρώτο εγκεφαλικό) και του λέω: άνθρωπέ μου θες να το φτιάξεις με 100-120 ευρώ??? Αν θές, αν δεν θες θα το αφήσω έτσι και θα το φτιάξω τα Χριστούγεννα!!! Και φυσικά δέχτηκε...
Αυτά!!
Την επόμενη φορά που θα γράψω θα έχω πτυχίο του πανεπιστημίου Πειραιώς!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα