GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2005

Δευτέρα ναι αλλά την άλλη Δευτέρα....

Μπορεί σήμερα να είναι Δευτέρα, αλλά την άλλη Δευτέρα ορκιζόμεθα!!!! Επιτέλους μετά από τόσα χρόνια, κόπο, ξενύχτια(στα clubs), καφέδες, ηλεκτρονικά καταφέραμε να πάρουμε το πτυχίο μας!!!!
Σαν χτές νομίζω ότι ήταν η πρώτη μέρα στη σχολή και τώρα όλοι μας είμαστε τόσο διαφορετικοί!!! Εγώ στην Intracom (με τηλεπικοινωνίες που τόσο μισούσα), η Χριστίνα στην Sieben (η οποία εξελίχθηκε σε τρελή "carrier woman" και χτυπάει κάτι 14 για πλάκα), η Ποπίτσα καθηγήτρια πληροφορικής σε φροντιστήρια, η Νικόλ θα ορκιστεί μαζί μας (και να μου το έλεγαν τότε δεν θα το πίστευα...) και προσπαθεί να μπεί στο δημόσιο, η Χριστίνα καραβανού, ο Σαγιάς τρελός προγραμματιστής και ηχολήπτης του Παπακωνσταντίνου, ο Mike (με ένα μάτι) φυλάει την πατρίδα, ο Κωστάκης τελειώνει το μεταπτυχιακό του, ο Σπαΐρους και αυτός τελειώνει το μεταπτυχιακό του (προοδεύσαν τα δύο τα παιδάκια) και όσο για τους υπόλοιπους δεν ξέρω τίποτα. Πάντως αυτή η παρέα χάθηκε και διασπάστηκε και δυστυχώς ποτέ δεν θα ξανακατέβουμε την Καραολή και Δημητρίου όλοι μαζί για να πάμε για καφέ στο Πασαλιμάνι και να χαζεύουμε, να παίζουμε τάβλι, να θάβουμε και να σκοτώνουμε την ώρα μας χωρίς άγχος και προβλήματα!!!

Θα μου λείψουν εκείνες οι μέρες...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα