GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2005

Σήμερα με έχει πιάσει...

Σήμερα με έχει πιάσει μια τρέλλα να πάω διακοπές!!! Σήμερα έφυγε η Ξανθούλα για Κουφονήσια και το πρωί που ερχόμουν για δουλειά φανταζόμουν να είναι με την παρέα της στο Πειραιά (όπου τέτοιες ώρες είναι ο Πειραιάς υπέροχος) να έχουν τις βαλίτσες και να περιμένουν το φύγει το καράβι για να ξεκινήσουν οι διακοπές!!! Αχ πότε θα φύγω και εγώ... Εγώ μάλλον θα φύγω στις 29/7 για Νάξο, όμως θα είμαι μόνη μου στο πλοίο διότι το μωρό μου θα πάει πιο νωρίς για να φτιάξει κάτι πραγματάκια στο σπίτι στην Νάξο... Αχ πόσο περιμένω πως-και-πως να πέσω στην υπέροχη παραλία στον Άγιο Προκόπη... Λοιπόν τώρα Χρύσα "came back to earth" και προσγειώσου στην περιοχή της Παιανίας στην Intracom...
Κοριτσάκι πλησιάζουν οι μέρες!!!! ΟΡΚΙΖΟΜΑΣΤΕ....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα