GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 111)


Παρασκευή-Παρασκευή!!!


Άργησα σήμερα να γράψω αλλά δεν φταίω εγώ.... η δουλειά φταίει...

Σήμερα γιορτάζει ο Ανδρέας... ο άντρας μου... το στεφάνι μου... η κολώνα του σπιτιού μου!!!!

Να τον χαίρομαι και του εύχομαι να είναι πάντα υγιέστατος και να γελά συνέχεια... (έχει και καταπληκτικό χαμόγελο!!!!!!)


Επίσης να χαιρόμαστε και όλους τους Ανδρέηδες γενικά!!!!


Καλό Σ/Κ σε όλους!!!!!!!!!!!!


Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 3:42 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Να τον χαίρεσαι κοπελιά!
    Να είσατσε πάντα τόσο ευτυχισμένοι όσο εκείνη τη βραδιά στη photo...
    Όταν είσαστε μαζί, πάντα χαμογελά...
    Άρα η ευχή σου θα πραγματοποιηθεί σίγουρα :)

     
  • Τη 3:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Να τον χαίρεσαι και να είστε πάντα καλά!
    ...και καλό ΣΚ ;-)

     
  • Τη 6:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    na sou zisi!panta eftixismenoi
    xxxx

     
  • Τη 9:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Χρονια πολλα,σε ενα απο τους πιο τυχερους αντρες.

     
  • Τη 2:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger angelos είπε...

    xronia tou polla

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα