GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 105)

Άλλη μια Παρασκευή ήρθε και ευτυχώς είμαι Ελλάδα... Και γιατι το λεώ αυτό; Διότι απο Δευτέρα εως και Τετάρτη ήμουν Τίρανα με την δουλειά.
Που λέτε η Αλβανία έχει δύο πρόσωπα... το Ευρωπαϊκό και το Αλβανικό με ένα κοινό... και στις δύο περιπτώσεις οι άνθρωποι είναι πολύ φιλόξενοι και αγαπούν τους Έλληνες.
Το Ευρωπαϊκό έχει υπέροχα ξενοδοχεία, ωραία εστιατόρια, ωραία κτίρια... και το Αλβανικό έχει βρώμικα δωμάτια, 50 χρόνων ξενοδοχεία που δεν έχουν ποτέ ανακαινιστεί και πολλές μα πολλές διακοπές ρεύματος.
Τα έζησα και τα δύο... καθώτι έμεινα μια μέρα παραπάνω και αναγκάστηκα να μείνω σε ένα τέτοιο ξενοδοχείο διότι δεν υπήρχε πουθενά δωμάτιο λόγω αγώνα Αλβανίας-Βουλγαρίας.

Απο την Αλβανία με βασανίζει ένας φοβερός ίλιγγος (το γράφω και νομίζω πως θα λιποθυμίσω) και έχω πόνους στο στομάχι μου... Μάλλον έχω πολύ άγχος και μού βγήκε σε ψυχοσωματικό...

Ελπίζω να χαλαρώσω....

Καλό Σ/Κ σε όλους!

Ετικέτες

6 σχόλια:

  • Τη 11:04 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ίλιγγος;;

    Μήπως έρχεται το GoldieC-άκι;;;!!!

     
  • Τη 1:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Λέτε;;; Πλάκα θα έχει!!

     
  • Τη 4:13 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Μακάρι! Σου το εύχομαι! Ο χρόνος θα δείξει! Πάντως, κράτα τη σημερινή ημερομηνία!

     
  • Τη 6:48 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ante vre ki egw tha tou pswnizw mono ksereis ti... (D..r).

     
  • Τη 12:50 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Bre les? Na apoktisoume to proto moro tis pareas? Tha sai h pio kali mama...

     
  • Τη 7:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    ...και η πιο ομορφη.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα