GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 26, 2007

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 106)

Καλημέρα σας πέρα για πέρα!! Τι κάνετε; Είσαστε καλά;;; Εγώ δέχθηκα ασύμμετρε απειλές αυτή την εβδομάδα (χιχιχιχι). Έπαθα γαστρεντερίτιδα και αφού μου πέρασε έπαθα γρίπη!! Τι να πω... πήρα όμως τις βιταμινούλες μου, τα φαρμακάκια μου, προσπάθησα να ξεκουραστώ όσο το δυνατόν περίσσοτερο και τώρα μπορώ να πω πως είμαι καλύτερα!!!!
Αυτό το Σ/Κ προβλέπεται πολύ ξάπλα!!! Έχω πολύ καιρό να κάθομαι το Σάββατο!! Θα ξυπνήσω με την ησυχία μου, θα φτιάξω πρωινο... Θα παίξω με τα ζωάκια μου, θα βγώ με φίλες... και το βράδυ θα χαλαρώσω στην αγκαλιά του μωρού μου!!! Αχ πως και πως την περιμένω την αυριανή μέρα!!!!!!!!!!!


Καλό Σ/Κ σε όλους και σας εύχομαι να περάσετε τόσο καλά όσο το φαντάζομαι εγώ!!!!!!!!!!!!

Ετικέτες

5 σχόλια:

  • Τη 2:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stefanos είπε...

    αντε περαστικά και καλή διασκέδαση το σουκού :)

     
  • Τη 8:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Να περνάς καλά κι ακόμα καλύτερα!
    ;-)

     
  • Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    perastikaaaaaaa

     
  • Τη 4:10 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Hello there!
    Περαστικά σου και καλά να περάσεις την υπόλοιπη εβδομάδα :-)

     
  • Τη 8:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger angelos είπε...

    tin kaluteri douleia tha kaneis...
    eides pou exoun k ta kala tous oi astheneies? ...oi elafries e?

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα