GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 64)

Παρασκευή!!! Παρασκευή!!! Αχ τι ωραία μέρα που είναι η Παρασκευή!!! Μπορεί να βρέχει, να κάνει κρύο, μπορεί να φυσάει, αλλά εγώ νιώθω σαν να έχει ένα τεράστιο ήλιο έξω!!! Έρχεται το Σ/Κ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παιδάκια,
Να φοράτε πουλόβερ, γαντάκια, κασκολάκι και σε περίπτωση που δεν φοράτε γάντια να βάζεται κρέμα για να μην σας "σκάνε" τα χέρια!!!

Εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  • Τη 9:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ellinida είπε...

    Τι όμορφο να μπαίνεις σε ένα μπλογκ που ξεχειλίζει ενθουσιασμό ! Ζυγέ μου εσύ ! Χαμογελαστό μου κορίτσι σου εύχομαι καλό σου Σαββατοκύριακο .

     
  • Τη 9:34 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Good As You είπε...

    kalimera.kalimera... mas eftiaxes to kefi...

     
  • Τη 9:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    :))))

     
  • Τη 9:54 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Θεριό Ανήμερο είπε...

    Καλημέρες και καλό σου κου!

     
  • Τη 11:20 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Καλό ΣΚ Χρύσα...

    Θα κάτσω σπίτι...
    Θ' αράξω σπίτι...
    Οχυρωμένος κι από μέσα το κλειδί...

     
  • Τη 11:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    To lip balm για να μην σκάνε τα χείλη ξέχασες!!!!
    Καλό σου Σ-Κ!

     
  • Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Φτουυυυυυυυυ!
    Πάλι Κυριακή είδα το ποστ σου!!!! :ο)

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα