GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

Πήγα στο Copperfield!!!

Χτές πήγα στο Copperfield. Αυτό που έχω να πω είναι ένα: Περίμενα περισσότερα! Δεν θα σας πω τι είδα και τι έκανε αλλά μπορώ να σας πω πως με δύο-τρία κόλπα μας κράτησε σε εγρήγορση! Επίσης έχει πολύ γέλιο και σε όλο το show έκανε πλάκα!
Στο πήγαινε και στο έλα απο το στάδιο είχα άσχημη εμπειρία...
Στο πήγαινε είχε τόσο κίνηση που είχε ουρά απο το ΣΕΦ! Μιλάμε η τροχαία να είναι ανύπαρκη και ο κόσμος να χάνει την υπομονή του!
Στο φεύγα είδα ένα τροχαίο να γίνεται μπροστά στα μάτια μου!!! Μια κοπέλα, επειδή ένας την έκλεισε (κατά τα λεγόμενά της) έχασε το έλεγχο και έπεσε πάνω στα κιγκλιδώματα και είχε μια τρελή πορεία! Της κόπηκε και η μπροστινή η ρόδα και το αυτοκίνητο σύρθηκε για πολλά μέτρα! Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα, ούτε γρατζουνιά!!!
Απο την χθεσινή βραδιά μου έχει μείνει μια πικριά και ένας φόβος...

3 σχόλια:

  • Τη 5:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    Βρε το Κόπεριφλντ, πώς δεν πάθατε κανένα κακό; γιατί, είδα κάτι πανώ στο δρόμο που έγρσαφαν «μην πάτε στο μάγο, θα πάθετε μεγάλο κακό». Αλήθεια!! (η Λουκά επι το έργον)

    ΥΓ.για τράβα λίγο να δεις το e-mail σου

     
  • Τη 6:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    ne e? ke ego pou piga mou fanike poli ligo ora to show alla magos ine vre xrysa kourazete na kani polla magika :)

     
  • Τη 8:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Stavros Katsaris είπε...

    Ναι ναι ο Αντίχριστος ο μάγος!
    Δεν είχα δει και δεν είχα ακούσει οτι οι Θεούσες θα αντιδρούσαν αλλά ήμουν σίγουρος οτι κάτι θα κάνανε!
    Καλά το κορυφαίο άκουσα οτι το είπε ο "καλλιτέχνης" Τσαλίκης.
    Ο Κόπερφιλντ είναι λέει ο Φωκάς Ευαγγελινός της Αμερικής!
    Απίστευτο?

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα