GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 62)

Παρασκευή!!!Παρασκευή!!! Αυτό το Σ/Κ θα έχει και super καιρό!!! Άντε καλά να περάσουμε όλοι μας!!! Επίσης μην ξεχνέτε πως στις 20-22 έχει στο Expo Athens την dto (digital technology expo)!!!!
Για δείτε τώρα και αυτές τις φωτογραφίες.... (Απο την έκθεση... δεν ήμουν νυφούλα, για να μην ξεχνιώμαστε!!!). Εγώ και η ανθοδέσμη!!!
Εγώ με μπούκλα!!!
...και μια ολόσωμη!!!
και μία μέσα στο αυτοκίνητο!!!!


Υ.Γ. Ο φωτογράφος είναι καταπληκτικός!!!
Για έναν πετυχημένο γάμο ένα σας προτείνω: Βάλια Μωραϊτου!!!

18 σχόλια:

  • Τη 10:04 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Εγώ λέω να την προτιμήσω για την κοπέλα :ppp
    Για γάμο τώρα... άμα το υπογράφει ότι θα είναι πετυχημένος... βλέπουμε :ppp

     
  • Τη 10:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    χρύσα το είχα το πρόσωπό σου σε άλλη φωτό, αλλά και ολόκληρη είσαι κταπληκτική =) αριστοκρατική θα έλεγα...

    κανα σκυλί, γατί για παρανυφάκι δεν πήρες ε; =Ρ

     
  • Τη 10:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    * το είχα ΔΕΙ εννούσα

     
  • Τη 12:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    alexandra μου η ώρα η καλή!!! Εγώ άμα παντρευτώ την Βάλια θα πάρω να μου οργανώσει τον γάμο διότι:
    1ον έχει πολύ καλους συνεργάτες
    και 2ον δεν έχω χρόνο να ψάχνω!!!

     
  • Τη 12:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Μαριλίνα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

     
  • Τη 12:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Άντε Darth πρέπει να βγάλεις και εσύ καμια φωτό με γαμπριάτικο!! :))))

     
  • Τη 1:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    Αγιος ο Θεος,αγιος (ωχ πως παει παρακατω)
    Απλα κανω την προσευχη μου,για αυτα που βλεπω.

     
  • Τη 2:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Βρε zouri τώρα που κάνεις την προσευχή σου είναι καλό;;;;;;

     
  • Τη 3:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vasvoe είπε...

    ουάου!!

    Χρύσα κι αληθινό γάμο εύχομαι :))

    το νυφικό στο αυτοκίνητο πρέπει να πω ήταν πολύ ωραίο!

     
  • Τη 5:29 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Chrisa είσαι μια κούκλα με το νυφικό!Σου πάει!

     
  • Τη 11:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    koukla ise xrysa mou ke sou paei ke to nifiko ;)

    :)

     
  • Τη 2:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger J. είπε...

    Το καλό να λέγεται, πολύ ωραία η φωτογράφηση. Φαντάζομαι ότι αυτό οφείλεται στο μοντέλο...

     
  • Τη 9:19 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    alexandra μου η Βάλια δεν έχει site...

     
  • Τη 12:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Χεχεχε!!!!!
    Πες του Αντρίκου να βιαστεί να σε ντύσει νυφούλα!!!!!!
    Φιλούμπες!!!!

     
  • Τη 10:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    βρε πού σε ξέρω, πού σε ξέρω....
    ...θα μου 'ρθει, πού θα πάει...

     
  • Τη 10:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    ...θα σκάσω!

     
  • Τη 9:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Geliac θα σκάσω και εγώ τώρα!!!! Μήπως είμασταν συμφοιτητές στο Πα.Πει;;;
    Μήπως ήσουν αθλητής του στίβου;;; Κάποτε έμενα και στο Ν.Κόσμο... μήπως σε ξέρω απο εκεί;;;; Θα σκάσωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!

     
  • Τη 10:56 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Yian-Yiot είπε...

    Eisai mia koukla!
    ante me to kalo kai alithini nifoula.

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα