GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006

Παρασκευή-Παρασκευή(Νο 44)

Την προηγούμενη Παρασκευή ετοιμαζόμουν να φύγω για Πάρο και σήμερα βήχω συνέχεια και ακόμα δεν έχω συνέλθει απο τον πυρετό της Τρίτης-Τετάρτης. Το γέλιο είναι πως εγώ ήμουν στο κρεββάτι του πόνου και τα ζωάκια μου ήταν απο δίπλα μου... δεν κουνήθηκαν λεπτό απο με προσέχαν. Η Μίκα να κοιμάται δίπλα στο πάτωμα και ο Λαζαρος να είναι επάνω στο κρεββάτι στα ποδια μου.Πάντως δεν υπάρχει χειρότερο απο το να είσαι στο κρεββάτι και έξω να είναι χαρά Θεού!
Ελπίζω μέχρι την Δευτέρα να είμαι καλύτερα...
Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!

Υ.Γ. Γιατί έχω την αίσθηση ότι η blog-οσφαιρα έχει σταματήσει να γράφει;

9 σχόλια:

  • Τη 10:47 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Jimbo είπε...

    Καλό Σ/Κ και περαστικά και σε σένα Χρύσα!

    Δεν νομίζω ότι η blogοσφαιρα έχει σταματήσει να γράφει, απλά καλοκαιράκι ήρθε, μπορεί να περνάμε πιο πολλές ώρες σε παραλίες με ήλιο... :D

    Καλημέρα!

     
  • Τη 1:29 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Περαστικά και πάλι!
    Φρόντισε να είσαι πιο καλά το Σ/Κ!
    Φιλάκια

     
  • Τη 2:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger nanakos είπε...

    Perastika sou Xrusaki! Min anisyxeis, to kalokairaki den arxise akoma!

     
  • Τη 2:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger aeipote είπε...

    Περαστικά και . . . ψυχραιμότης!

     
  • Τη 2:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Neilys είπε...

    Και εγώ την έχω αυτήν την εντύπωση.. και βάζω και μένα μέσα. Όπως λέει και ο dimitris Καλοκαίρι ήρθε... λίγο η ζέστη , λίγο το γυμναστήριο (πως θα πάμε παραλία οεο;;), λίγο το φορτωμένο πρόγραμμα, ελάχιστος ο χρόνος που απομένει για blogging

    Περαστικάααα

     
  • Τη 3:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    ήρθε το καλοκαίρι αυτό φταίει μάλλον, περαστικά ελπίζω να μιμηθείς τον... Λάζαρο σύντομα ;)

     
  • Τη 5:07 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    σημερα να γινεις καλα για να περασεις ευχαριστα το ΣΚ.
    ειμαι στα Γιαννενα,και μπηκα απλα να δω πως εισαι.

     
  • Τη 5:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Chrisa είπε...

    Αχ zouri Μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Το δίαβασα πως είσαι ταξίδι για να τεστάρεις το καινούργιο σου παιχνίδι!!!

     
  • Τη 6:57 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ηω-λιθικός είπε...

    καλημέρα και περαστικά ....
    όλοι βγήκαν σε παραλιες και φραπεδιές ....

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα