GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006

Εκλογές Δημοτικές!!!!

Οι εκλογές μου αρέσουν πάρα πολύ και ιδίος στην Ελευσίνα είναι υπέροχες!!! Κατάρχήν βγήκε ξανά ο δήμαρχος ο οποίος έχει κάνει πολλά έργα για την Ελευσίνα και είναι πολυ καλός άνθρωπος!!! Επίσης είναι κομμουνιστής (Μια εργατούπολη σαν την Ελευσίνα μόνο δήμαρχο κουμμουνιστή θα έβγαζε). Κάποτε είχαμε βγάλει έναν ΝΔ και δεν είχε κάνει απολύτως τίποτα!!! Δεν λέω καλός άνθρωπος αλλα με σύμβουλους με πολύ μεγάλα στόματα!!!!
Που λέτε λοιπόν, χτες πήγα με την μαμά μου στο παλιό μου λύκειο (στην αίθουσα του Γ1, εκεί που ήμουν και εγώ) και ψηφίσαμε. Είδα πολλούς συμμαθητές και φίλους!!! Πολύ χάρηκα!!! Το κλίμα σε αυτή την πόλη, τέτοιες μέρες, είναι γιορταστικό! Αφού και ο μπαμπάς μου πήγε να ψηφίσει με το κουστούμι!!!

Βρήκαμε (και υιοθετήσαμε) και ένα άλλο γατάκι!!! Τον βγάλαμε Μίκυ και είναι ασπρόμαυρός!!! Τον έχουμε στον κήπο (μιας και δεν έχει κάποιο πρόβλημα, είναι φυσιολογικότατος), αλλά το βράδυ κοιμάται στον καναπε!!! Είναι πολύ καλός και τρυφερός!!!

9 σχόλια:

  • Τη 2:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    A,re Eleysina με τους κομμουνιστες δημαρχους σου.

     
  • Τη 4:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΠΡΕΖΑ TV είπε...

    Αυτη ειναι η ευχαριστη πλευρα των εκλογων!!!

     
  • Τη 4:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    oh na sas zisi to neo gataki :)

     
  • Τη 9:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger YO!Reeka's είπε...

    τρυφερός; τι κάνει, σας φιλάει και σας χαιδεύει;! :) :)

     
  • Τη 11:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Αχ αυτά τα στόματα...

     
  • Τη 1:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger . είπε...

    μακάρι να έβγαζαν αριστερούς δημάροχυς οι περιοχές με πολλούς εργάτες.

    το χωριό της μαμάς μου είναι γεμάτο αγρότες νεοδημοκράτες. τρέχα γύρευε....

     
  • Τη 2:00 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Ναι,οι εκλογές μπορεί να έιναι και ευχάριστες καμιά φορά.
    Να σου ζήσει το γατάκι!Έχω κι εγώ ένα ασπρόμαυρο!

     
  • Τη 3:21 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Να σας ζήσει ο Μίκυ!!!!!
    Άναμένουμε φωτό!!!!

     
  • Τη 12:57 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Nada είπε...

    Ένα μεγάλο μπράβο στην Ελευσίνα!

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα