GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Δευτέρα, Μαΐου 22, 2006

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Βρε-βρε το καλοκαίρι ήρθε!!!! Πολύ έκαναν και μπάνιο!!!! Όλο το Σαββατοκύριακο άκουγα φίλους να λένε ότι ή έχουν κάνει μπάνιο ή θα πηγαίναν για μπάνιο!!! Εγώ ΄παλι ούτε παγωτό δεν μπορούσα να φάω... Βέβαια τώρα είμαι περδίκι!!!!
Βρε παιδιά τι έγινε στην Γιουροβίζιον!!! Πολύ μου αρέσουν οι Φιλανδοι!!!! Επίσης μου αρέσαν πολύ οι Λιθουανοί οι "Winners"!!!! Αποδείχτηκε πως τελικά οι Ευρωπαίοι δεν είναι ξενέρωτοι!!!!

We are the Winners!!! Of eurovision!!!!! We are!!!! we are!!!! Vote!!Vote!!Vote!!Vote!!! Vote for the winners!!!!

6 σχόλια:

  • Τη 10:07 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Πες τα κορίτσι μου! Αντε γιατί μ'αυτά που άκουγα ανησύχησα ;)
    Viva Lordi.
    Liva Winners!

     
  • Τη 1:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

    Σιδερένια βρε!
    Οι Φινλανδοί καλοί, οι Λιθουανοί όμως μου έσπασαν τα νεύρα...σα να φώναζαν σε διαδήλωση στο Σύνταγμα ήταν...

     
  • Τη 2:42 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

    Επέστρεψες δυναμικά εεε;

     
  • Τη 3:32 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    καλημέρα κοριτσάκι!
    Καλά πας και εσύ και αρρωσταίνεις καλοκαιριάτικα εχθές γινόταν χαμός στις παραλίες - κανονικό καλοκαίρι.
    φιλάκια πολλά - περαστικά

    υ.γ. ακόμη στο περίμενε είμαι ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!
    ;-)

     
  • Τη 5:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger zouri1 είπε...

    οι Φιλανδοι δεν μου αρεσαν.Την επομενη που τους ακουσα ψιλογουστρα.Θυμιζουν αντιγραφουν του Kiss.
    Οι Λιθουανοι καλοι,ο Ρουμανος καλυτερος.
    Η βισση ΤΡΑΓΩΔΙΑ

     
  • Τη 11:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Psipsinel είπε...

    filakia polla chrysaki, oute ego katafera na kano mpanio :)
    anasa den katafera na paro vasika apo tin ora pou prosgiothika kipro

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα