GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Τρίτη, Ιουνίου 14, 2005

Δευτέρα, αλλά τι Σ-Κ πέρασε!!!!

Σήμερα είναι Δευτέρα, αλλά οι μπαταρίες μου είναι γεμάτες διότι το Σαββατοκύριακο ήμουν στην Σίφνο με το μωρό μου!!!! Όταν έφευγα ήμουν μέσα στα νεύρα αλλά σε λίγες ώρες όταν έφτασα στο νησί ηράμησα πάρα πολύ και πέρασα υπέροχα... Γνώρισα και τα ξαδέλφια του μωρού μου από την μεριά της μαμάς του και ήταν όλοι τους πολύ συμπαθητικοί. Ειδικά η Δέσποινα (η οποία ήταν μια κούκλα) και ο Φιλήμωνας (μεγάλη μορφή) ήταν φοβεροί... έκανα μπάνιο στην Χρυσοπηγή, στο Βαθύ και ο γάμος έγινε στο εκκλησάκι "εφτά μαρτύρων" κάτω από το κάστρο (το οποίο βρίσκεται μέσα στην θάλασσα) και όλα ήταν τέλεια!!! Ίσως ήταν και ο πιο ωραίος γάμος που έχω δεί μέχρι στιγμής...
Αυτά!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα