GoldieC

Όλο και κάτι θα έχω να πώ και εγώ...

Παρασκευή, Μαΐου 20, 2005

Παρασκευή-Παρασκευή!!!

Σήμερα επιτέλους είναι Παρασκευη και έρχεται το Σαββατοκύριακο!!!! Υπάρχει μια περίπτωση να πάμε με το μωρό μου στην Ακράτα!!!
Ξέρετε τι έγινε χτές?? Είχα πάει για φαγητό με τους γονείς μου και το μωρό μου (Ανδρέα τον λένε) και μόλις γυρίσαμε είδαμε περιπολικά και κόσμο έξω ακριβώς από το σπίτι μας.΄Ήταν και η κυρία Σμαρω η οποία μιλούσε με έναν αστυνομικό και μετά είδα την Σοφία και την Ρία να τρέχουν πανικόβλητες... Μετά κατάλαβα τι είχε συμβεί... Πιό δίπλα υπήρχε ένα σκυλί πεσμένο το οποίο μόλις το είχαν "φολιάσει" και ξεψυχούσε. Το τέταρτο ζώο που μαζεύουν στην γειτονιά μου (Ελευσίνα). Δυστυχώς το δηλητήριο ήταν θανατηφόρο : Μίγμα από ποντικοφάρμακο και υδράργυρο. Παρ'ολο που τα κορίτσια του έδωσαν γάλα και του έκαναν ένεση ατροπίνης (έτσι νομίζω λένε το φάρμακο) το σκυλάκι ξεψύχησε στον δρόμο και στον γιατρό διαγνώσαν τον θάνατό του... Τι να πω!!! Επιτέλους πρέπει να γίνει κάτι με αυτό το θέμα... δεν επιτρέπεται την εποχή που ζούμε κανένα πλάσμα (άνθρωπός, ζώο, κ.τ.λ.) να ταλαιπωριέται με αυτόν τον τρόπο!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα